
همایش، سمینار و کنفرانس
همايش، سمینار یا کنفرانس با هر هدفي که برگزار شود ،بيش از هر چيز از حضور و وجود سازمان هائي زنده ،پويا و اثرگذار در کشور حکايت دارد که مديران و مسئولان آن مي خواهند مخاطبين خود را از آخرين اطلاعات ، دستاوردها و تحولات انجام گرفته آگاه نموده و يا مخاطبين خود را با تجارب به کار گرفته شده توسط ديگران آشنا سازند
رویداد رونمایی و معرفی
سازمانها و شرکتها در راستای تحقق اهداف و چشمانداز خود فعالیتهای مختلف و پیچیدهای را انجام میدهند. اما شرکتها و سازمانهای برتر و پیشرو، فرایندهای کسب وکاری خود را هوشمندانه، به موقع، یکپارچه، باکیفیت و با صرف منابع و هزینهی موثر انجام میدهند. اجرای فعالیتها بهشیوهای متفاوت، در واقع رمز برتری این شرکتها یا سازمانها در بازارهای بهشدت رقابتی امروزی است. بازاریابی و ارتباطات شامل مجموعهای از فعالیتها و تلاشها است که نقش کلیدی و موثری در رشد و توسعهی سازمانها و شرکتها ایفا میکند.


برگزاری نمایشگاه
هر نمايشگاه که برگزار مي شود اهداف خاصي را دنبال مي کند اما هدف کلي نمايشگاه ها معرفي محصولات و ارايه خدمات جديد براي جذب مشتريان، شناخت و اصلاح کانال هاي توزيع و ارتباط با آنهاست. هدف اصلي از شرکت در نمايشگاه داخلي و خارجي، در کوتاه مدت يا دراز مدت، افزايش فروش توليدات يا خدمات است
برگزاری رویداد خلاقانه
رویدادها شامل تمامی ایونت ها، نمایشگاه ها، همایش ها، اکران ها و غیره میشوند که برگزاری آن نیازمند یک تیم توانمند و حرفه ای و خلاق است. ما در آژانس راه ارتباطی دوران تبلیغات از طریق برگزاری رویدادها به صورت خلاقانه، جذاب و با نگرشی هدفمند باعث جذب پتانسیل های ویژه نظیر سرمایه و مخاطب برای اهداف شما خواهیم شد.


جشنواره و قرعه کشی
با برگزاری جشنواره و قرعه کشی شما مشتریانتان را ترغیب به خرید زودتر و بیشتر خواهید کرد و مشتریان عملا وارد یک رقابت خواهند شد که هم خرید خود را سریع تر انجام دهند و هم بیشتر از شما بخرند. در نتیجه شما به نقدینگی و سودآوری بیشتری خواهید رسید.
برگزاری کارگاه آموزشی
هر کسی که کارگاهی را طرحریزی کرده باشد، اعتراف می کند که طرحریزی یک کارگاه ساده کاری بس دشوار است؛ چه برسد به طرحریزی کارگاهی خوب! این کار مستلزم سازماندهی، تمرکز و خلاقیت زیاد است.


طراحی و اجرای تبلیغات مراسم فرهنگی و هنری
شناسایی و معرفی فرصتهای کارآفرینی و سرمایهگذاری و ارائه اطلاعات مهم و پایه در مورد ابعاد مختلف آنها یکی از نیازهای اصلی نوکارآفرینان و متقاضیان راه اندازی و یا توسعه کسبوکارها است. صنایع فرهنگی و خلاق به عنوان یکی از میدانهای غنی و مستعد برای کارآفرینی و فعالیت اقتصادی بیش از سایر بخشه ای اقتصادی نیازمند تولید و انتشار انواع اطلاعات و بسته های اطلاعاتی برای رونق کسبوکارهای مربوط است.
طراحی و اجرای پروژه سفیر برند
با افزایش روزافزون اینترنت و رسانه های اجتماعی، نقش یک سفیر برند تحول پیدا کرده است. و اکنون فرصت های بیشتری نیز برای کسانی که به دنبال درامد بیشتر برای نمایندگی از برند مورد علاقه خود هستند، وجود دارد.
